Copyright ©AblaArt
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej wiedzy i zgody!!!
Copyright ©AblaArt
Unauthorized copying and publishing my works are prohibited!!!

16 sty 2012

Girl with cat - color

Witam witam i tak jak wspomniałam wcześniej przyszła pora na pokolorowaną wersję ilustracji której ołówkowy fragment  pokazałam wam w poprzednim poście :) Dorzucam fotkę ilustracji z naniesionym na ołówek tuszem i jeszcze jedno zdjęcie szkicu, no i powiększony fragment samej ilustracji w kolorze :)






3 komentarze:

  1. bardzo mi miło :) zerknęłam na bloga który prowadzisz... fotografie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, podobają mi się bardzo te rożnego rodzaju "zawijaski" dodają lekkości każdej pracy....a Twój baner robi ogromne wrażenie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Angeliko pięknie Ci dziękuję!!! :)))

    OdpowiedzUsuń