Copyright ©AblaArt
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej wiedzy i zgody!!!
Copyright ©AblaArt
Unauthorized copying and publishing my works are prohibited!!!

16 paź 2011

Halloween

Choć wiem że do Halloween jeszcze trochę czasu, to jednak ten obrazek powstał dziś, dosłownie dziś bo zaledwie przed chwilką go zeskanowałam :)
Wielu uważa że jest to święto zupełnie nam nie potrzebne, że my mamy swoje, Wszystkich Świętych następnie Zaduszki, ale też uważam że jest nam trochę potrzebne gdyż wnosi w ten okres zadumy odrobinę radości na dzień przed Świętem Zmarłych.
Kiedyś miałam sceptyczne podejście do do Halloween i tzw. amerykanizacji naszych zachowań i świąt, ale czy jest coś złego w zabawie dzieci w taki dzień? :) Uśmiech jest ważny a tak odbieram właśnie to święto, jako powód do tego by pojawił się na ich i naszych twarzach :) a nasze święta? uwielbiam ich specyficzny nastrój i piękno... to jeden z najpiękniejszych widoków gdy tysiące ogników święcą w miejscu gdzie odpoczywają nasi bliscy...
Po prostu nauczmy się uśmiechać, ja chyba znów zaczynam :)

(ołówek i tusz , później akwarelka, format A3 :)



5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba!:)
    My Polacy wciąż za mało się uśmiechamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Danusiu :)
    Niestety, jedną z naszych cech narodowych bardzo często jest marudzenie i zrzędzenie, w tym jesteśmy mistrzami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje prace.
    Dużo radości i uśmiechu życzę na co dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wam dziękuję za miłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń