Copyright ©AblaArt
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej wiedzy i zgody!!!
Copyright ©AblaArt
Unauthorized copying and publishing my works are prohibited!!!

6 sie 2011

Wycinankowo

Dziś zgapiłam troszkę z ikeja :p w poszukiwaniu bowiem łyżeczek na stronie znalazłam jakieś takie wycinankowe właśnie motylki, i  chcąc pokazać że również jak zechcę mogę sobie takie sama zrobić, przystąpiłam do owego dzieła tworzenia :D I tak wzięłam sobie kartę A3, powycinałam nożem do papieru, nie nożykiem! albowiemż nie posiadam takowego... co zresztą widać po kanciastych brzegach i gdzieniegdzie poszarpanych fragmentach :D podkleiłam drugą kartką A3 którą wcześniej pomalowałam akwarelkami,  poodginane skrzydełka, czółka i trawki pod spodem również pomaziałam akwarelką... i wyszło takie nie wiadomo co, co nawet nie mogę wkomponować w passe-partout albowiem tak dużego nie posiadam :D ale przynajmniej wiem że potrafię i jak tylko skołuję lepszy nożyk, a jeden mam już na oku, myślę że przystąpię do tworzenia kolejnego dzieła z serii wycinankowej :D:D:D













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz