Copyright ©AblaArt
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej wiedzy i zgody!!!
Copyright ©AblaArt
Unauthorized copying and publishing my works are prohibited!!!

5 sie 2011

El...

Obrazek z wczoraj, choć szkic powstał kilka miesięcy temu, a raczej sama buzia, któregoś dnia w pracy, tak na szybkiego, jak to mówią... :) Ostatnio zbyt wiele rzeczy miałam na głowie, miłych i tych mniej sytuacji, nie warto jednak roztrząsać, w każdym razie teraz jestem nieco bardziej spokojniejsza i po prostu myślę jedynie o zbliżającym się urlopie i tym aby się po prostu oderwać od tego wszystkiego co na co dzień.  Dawno nie narysowałam niczego od tak, po prostu dla siebie i stąd właśnie ta ilustracja... z chęci powrotu do dawnych chwil gdy niemal każdą zajmowało mi rysowanie :)

ps: trochę mjuzik :) http://www.youtube.com/watch?v=mjWs-TkjaaQ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz