Copyright ©AblaArt
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej wiedzy i zgody!!!
Copyright ©AblaArt
Unauthorized copying and publishing my works are prohibited!!!

24 mar 2015

Forest

WoW, tym razem to już na serio przegięłam z tą przerwą :D Ponad rok minął od ostatniego wpisu, no i w związku z tym zapewne mało kto tu jeszcze zagląda. Jednak nie powinien to chyba być powód ku temu żeby nie napisać nawet tych kilku słów, co też czynię ;)
Oczywiście nie będę się żalić nad tym co jest powodem tak dużej pauzy, a i za razem nie mogę obiecać że teraz już to się więcej nie powtórzy :) ale co tam, pisać sobie mogę różne rzeczy, bo mało kto i tak to weryfikuje :D
Cóż, ale też nie po to wlazłam na tego mojego bloga... który swoją drogą myślę że potrzebuje małej renowacji, na którą kompletnie brak mi chęci... ale weszłam tutaj żeby w końcu pokazać co ostatnio zmajstrowałam, a choć trochę tego było to tylko pochwalę się ostatnią rzeczą, chyba że później przyjdzie mi ochota pokazać i pozostałe (na razie jej nie mam). ;)
A więc ostatnie inspiracje pewnymi ilustracjami nakłoniły mnie do stworzenia tej, która nie posiada swojej historii ani ciągu dalszego, chyba że ktoś mi go wymyśli to wtedy może zdecyduję się na kontynuację tej story ;) Tadam! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz