Copyright ©AblaArt
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej wiedzy i zgody!!!
Copyright ©AblaArt
Unauthorized copying and publishing my works are prohibited!!!

29 gru 2012

Bransoletki czerwone

Witajcie, dzisiaj kolejna odsłona mojej zabawy w szydełkowanie bransoletek z koralików. Dziś chcę wam zaprezentować dwa warianty czerwonych bransoletek.
Pierwsza bransoletka powstała na zamówienie z czerwonych, matowych koralików Toho o rozmiarze o8 z dodatkami w kolorze starej miedzi.




















Druga również czerwona, powstała z dwóch rodzajów koralików w odcieniu czerwieni - matowych oraz błyszczących, przeplatana pojedynczymi pozłacanymi koralikami w rozmiarze o8, oraz z zakończeniami i zapięciem pozłacanym.




















Bransoletka ze złotymi wykończeniami jest dostępna u mnie, ale istnieje również możliwość zrobienia podobnej gdyby okazało się że jest taka potrzeba. Wszelkie pytania kierować można na mój adres mailowy lub w wiadomościach na mojej stronie na FB.

Pozdrawiam serdecznie (:

2 komentarze: