Copyright ©AblaArt
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej wiedzy i zgody!!!
Copyright ©AblaArt
Unauthorized copying and publishing my works are prohibited!!!

7 cze 2012

Kocie poduchy!

 Poduchy chodziły mi po głowie od dawna, ale i problem jak je zrobić i czym wypchać!!! Na szczęście przyszła mi z pomocą pewna Fochatkowa mama FOCH!  za co jestem jej ogromnie wdzięczna i pozdrawiam serdecznie!!! :)
 No ale jak już wspomniałam przyszła pora realizacji, (nieco się przeciągnęła z pewnych osobistych przyczyn),  ale w końcu udało się te Kocie poduchy skończyć.
 I tak powstał komplet dwóch polarowych poduszek w dwóch odcieniach brązu, ciemnego i jasnego , wysokości i szerokości ok 35 cm ( nie licząc uszu). Poduszki są mięciutkie, wypełnione włóknem poliestrowym, wyszywane ręcznie.

 Pozdrawiam i zapraszam na http://srebrnaagrafka.pl/sklep/ablaart/produkt/kocie-poduchy niedługo powinny być dostępne na tej stronie, lub na zamówienie kontaktując się ze mną mailowo, w dowolnie wybranych kolorach.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz