Copyright ©AblaArt
Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej wiedzy i zgody!!!
Copyright ©AblaArt
Unauthorized copying and publishing my works are prohibited!!!

4 kwi 2015

Kartka Świąteczna - Paweł Kukiz

 Całkiem niedawno zrobiłam tą kartkę dla sztabu kandydata na prezydenta - Pawła Kukiza.
A ponieważ została już upubliczniona na jego oficjalnej stronie na facebook - Prezydent Kukiz, to i ja już mogę się nią nieco pochwalić. :)
Wklejam więc wersję po składzie - który był tworzony już przez ludzi w sztabie , oraz moją, czyli samą ilustrację :) No i dla tych którzy mieliby ochotę sobie coś pokolorować, wersja konturowa do wydrukowania i pokolorowania :) Kartka nie jest zbyt duża więc ewentualnie zanim ktoś sobie ją druknie, może spróbować ją nieco powiększyć :)

Pozdrawiam :)

ps: I ludziska kochane głosujcie! nawet ja choć nie cierpię polityki pójdę głosować! :)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz